Privacy


Uitgever :

PRAGMA CONSULT BVBA
Avenue des Volontaires 19 – 1160 Bruxelles / Vrijwilligerstraat,19 - 1160 Brussel

Ondernemingsnummer : 0867.348.660
Hoofdredacteur : M. Patrick Steinfort, zaakvoerder

Hosting :

netcrossing, SAS met een kapitaal van 4000 €
20 rue de verdun - 94220 Charenton Le Pont - France
SIREN : 807 760 053
SIRET : 80776005300023

Contacts

Phone : 02/894 84 00
E-mail : info@springintveld.be

SpringIntVeld (Le petit Moutard.be in het Frans) is een privé initiatief dat naar de opbloei van kinderen verlangt en stelt daarvoor leuke uitstapjes in België, Frankrijk, Luxemburg, Nederland en Duitsland. Pragma Consult sprl, gelegen op Vrijwilligerslaan 19, avenue des Volontaires B-1160 Brussel - België is de eigenaar van SpringIntVeld.

 

Eigendom

De vorm en inhoud van deze website is een exclusief eigendom van Pragma Consult sprl. Het is dus streng verboden informatie van deze website gedeeltelijk of in zijn geheel te kopiëren, redupliceren, of op te slaan. De inhoud afkomstig van andere bronnen en waarvan de eigenaar vermeldt is blijf een eigendom van zijn auteur (gelijk foto’s of citaten). Alle klachten kunnen direct aan Pragma Consult sprl (info@springintveld.be) worden gestuurd, Pragma Consult sprl zal dan binnen de 8 uren de informatie verwijderen.

Alle voorgestelde instanties hebben het recht wijzigingen aan hun informaties (zoals het adres, de openingsdagen, de prijs, enz.) te brengen of zijn profiel van de gids te verwijderen. Zend gewoon een email aan [info @ springintveld.be].

De inhoud afkomstig van Panoramio wordt is aan de rechten van Panoramio.com gebonden (http://www.panoramio.com/api_terms/) ; Pragma Consult sprl is in geen geval verantwoordelijk van zijn inhoud.
In het geval van misbruik, fraude of poging het systeem van SpringIntVeld.be te beschadigen (application, service, database, enz), geeft Pragma Consult sprl zichzelf het recht de toegang tot zijn website te verbieden en/of het geval aan de bevoegde instantie voor te stellen en/of zaak voor het tribunaal van Brussel te brengen.

 

Berichten en deelneming

Alle positieve of negatieve berichten over de activiteit zijn aangevaard zolang ze iets toevoegen en in directe verbinding met de infrastructuur van het bedrijf zijn. Pragma Consult sprl geef zich toch het recht de inhoud van de berichten van het publiek, en zonder de goedkeuring van de auteur, na te gaan, te verwijderen of te verminderen in het geval hij het onnodige, inadequaat, lasterend, dat het het bedrijf onnodig kwetst, dat het een politieke of racistisch doel heeft, dat het een commercieel doel heeft, overmatig, illegaal, gericht op seks of pedofilie, of dat het geen interest voor de inhoud van de website heeft.

Al degene die aan deze website (type Web 2.0, ook “semantisch web” genoemd) deel nemen zullen nazien dat ze de rechten hebben over de inhoud dat ze willen toevoegen (zowel beelden als tekst). Blijkt het niet zo te zijn geven we onszelf het recht om op de basis van de IP adres, de klachten door te sturen naar degene die de informatie heeft op gezonden. We verbinden ons ook tot het verwijderen van het problematisch materiaal binnen de 8 uren.

Het is niet verplicht een e-mail adres te geven om een bericht te posten, maar de IP adres van de schrijver van het commentaar / deelnemer wordt op geslagen zonder tijdslimiet.

Alle tijp- en schrijffouten mogen door Pragma Consut sprl verbeterd worden om de kwaliteit van de inhoud te verzekeren.

 

Verantwoordelijkheid

Pragma Consult sprl heeft geen enkele verplichting om de online status te verzekeren.
Deze website heeft geen officiële of legaal doel vergeleken met de voorgestelde bedrijven. Pragma Consult sprl zal dus in geen enkel geval verantwoordelijk van het verschil tussen de gegevens en de werkelijkheid worden gesteld, wat openingsdagen of uren, leeftijden, toegankelijkheid, eetmogelijkheden, of algemene informatie. De internauten worden streng aangeraad om altijd direct contact met de instanties te nemen om de openingsuren, prijzen en toegankelijkheid zonder reservatie na te kijken. Pragma Consult sprl herbetaalt of neemt niet deel aan geen enkele kosten.

De locatie van de bedrijven wordt dankzij de technologie van Google Maps en de bedrevenheid van Pragma Consult sprl gedaan. De beschikbaarheid of de waarheidgehalte van de dienst is niet onder verantwoordelijkheid van Pragma Consult sprl. De afstand tussen uw woonplaats en de activiteit wordt op vogelvlucht berekend en kan dus de werkelijkheid op de grond niet weergeven.

 

Privacy

Het artikel 4 § 1 van de Wet van de 8 december 1992 in verbinding met de bescherming van het privéleven is van toepassing op de personele gegevens van de deelnemers, onder meer degene ingeschreven aan de newsletter. Deze gegevens worden opgeslagen in een folder dat kan gebruikt worden voor intern gebruik of voor commerciele acties (N° Verklaring VT005039613). De deelnemer heeft een toegangsrecht tot deze gegevens, mag het wijzigen, en mag er tegenwerpen. De leeftijds- en locatiegegevens kunnen opgeslagen worden bij de inscriptie aan de newsletter. Deze kunnen voor statistieken of voor het verbeteren van onze diensten gebruikt worden. Ze zijn ook opgeslagen als cookies om uw verder gelijkaardige activiteiten voor te stellen.

 

Berekening van bezoekers
Waarschuwing: Telkens uw op een site met de volgende logo gaat,

collecteert het CIM (Centrum voor de Informatie over de Media) dankzij cookies informaties door de bekeken pagina’s (aantal pagina’s uw hebt verzocht, aantal bekeken pagina’s, enz.). Deze informatie wordt enkel voor een statistiek doel gecollecteerd en het is in geen enkel geval mogelijk om u te identificeren. Voor meer informatie gelieve de upgedate resultaten van deze enquête te bekijken, click op het logo van het CIM of ga naar http://www.cim.be/

 

Het lid aanvaardt deze voorwaarden in hun geheel als hij op deze website gaat. 2. Publiciteit en voorstelling

Spring In ’t Veld, geschepen in 2007, telt vandaag al bijna 20.000 leden en een wordt steeds meer bezocht.
Met bijna 350.000 bezoekers en 1.256.000 bekeken pagina’s per maand in België en Frankrijk. Om meer precies te zijn, 180.000 bezoekers voor België alleen (CIM Metriweb – mei 09) ; maaken onze website de ideaal om door ouders van kinderen tussen 0 en 12 bekeken te worden. In België is het de nr°1 op het segment "kinderen"

U bent een activiteit dat op onze site is voorgesteld (of u zou het graag willen zijn)?

Basisinformatie online zetten is gratis. Het is echter ook mogelijk om uw zichtbaarheid op onze site te verbeteren volgens 3 gemakkelijke en doeltreffende formules: basis, standaard en premium.
Het is ook mogelijk om communicaties aan de ouders te brengen met hulp van de newsletter en andere vernieuwende formules.
Onze site lijst de plaatsen gratis, maar niet de events. Het is toch mogelijk om ze zichtbaar te maken met betalende formules.

Geïnteresseerd? Contacteer ons: info@springintveld.be



U bent een adverteerder op zoek naar een doeltreffend en gericht media?


In België, zijn de door de CPM of CPC genoemde "klassieke" publicitaire ruimtes betalend Door Hi-Media België.
Als u op onze site wilt aankondigen, contacteer dan Hi-Media (http://www.hi-media.be/contact.html).
Het is ook mogelijk om van andere producten te profiteren(newletter, publi-redactionneel, wedstrijden, …). Contacteer daarvoor Aljosha Politi : apoliti@springintveld.be

In Frankrijk, worden de klassieke publicitaire ruimtes, de voorstellingen of het verspreiden van publiciteit in onze newsletter live gedaan.
Geïnteresseerd? Contacteer ons: info@springintveld.be

Overal in Europa, is het Google Adwords op het geheel van onze pagina’s beschikbaar.
Gelieve u in dit geval naar de documentatie van Googe Adwords te verwijzen.

 

U zou graag een partnerschap met onze maatschappij ontwikkelen?

Onze politiek is simpel: wij wisselen geen URL-links uit, maar wel win-win synergies. Als u ons een partnerschap wilt voorstellen, contacteer ons: info@springintveld.be

 

3. Waarom een lid worden? Mij aan de 20.000 ouders, leden van Spring In ’t Veld voegen… maar waarom?
Het is simpel: de toegang tot onze site is vrij en gratis, maar door een account de maken, hebt u toegang tot geavanceerde functies en u zal:
Zin om mee te doen? Word lid ! 4. Contacteer ons

U mag ons gerust contacteren als u vragen of suggesties hebt ;)
Als u ons foto’s wilt sturen, gelieve ons duidelijk te zeggen over welke activiteit het gaat. (de URL kopiëren is het beste).

 

info @ springintveld.be

5. Wie zijn we?

Wie zijn we?

"Bedrijfsleider, maar vooral vader van 2 kleine dochters, ik ben actief in schriftelijke en digitale communicatie in Brussel in België sinds iets meer dan 10 jaren.
Ik heb gedacht om een website te maken op de dag ik met hun mama het idee heb gehad om een lijstje van alle activiteiten dat onze dochters niet mochten missen te maken. Het doel van dit project is onze kinderen van consoles en televisies te bevrijden om tijd met ze te brengen. We hebben gedacht dat momenten van plezier/liefde/spellen met ze door te brengen de familiale structuur zou versterken en hun ontploing zou voortrekken. Het is vooral humanistisch en deelnemend.

In een paar jaren zijn we een van de top sites van kinderactiviteiten in Europa en hebben we de keuze gemaakt er een professionele activiteit van te maken dat leefbaar en langdurend is. Vandaag telt onze team 5 personen waarvan 2 op volle tijd. Met een groei van 15 tot 20% per maand van het verkeer op onze site sinds één jaar, wensen we de Europese referentie worden.

Ik hoop dat u een maximum van ons werk profiteert en dat u het ook vervolledigt met uw goeie adressen."
- Jean Sprimont, stichter van Pragmaconsult.

 

6. Persoonlijke/Privé lijsten De persoonlijke of “privé” lijsten zijn lijsten dat u kunt maken om er de activiteiten die u graag hebt in te platsen. Deze lijsten zijn ENKEL door uw account zichtbaar, en andere gebruikers zullen ze niet kunnen zien.
Het is handig zulke lijsten te maken als een leuke activiteit wilt opslaan dat u op een dag wenst doen.

Voorbeeld: Jojo, uw kind, is drie jaar oud en je vind een wonderlijke activiteit… maar daarvoor moet hij minstens 6 zijn. Je kunt dan een lijst maken met de naam “te doen als Jojo 6 wordt” en je voegt de activiteit toe (dankzij de knop “+ favorieten” in je personele ruimte). Denk aan al de mogelijkheden: “Voor zijn verjaardag”, “voor de zomer”, “met de neven en nichtjes” “te doen deze winter”…

Tips:
. het is altijd mogelijk een favoriet van een lijst te verwijderen(ga in een lijst en je zult naast de activiteit een knop “van deze lijst verwijderen” vinden)
. Het is ook mogelijk een lijst en zijn inhoud te verwijderen (in het menu “beheren” – naast elke lijst)
. Als u het wilt,kan u ook een van privé lijst een publieke/gedeelde lijst maken (het is dan zichtbaar door leden en niet-leden). Daarvoor moet je gewoon je lijsten “beheren” en de soort van de lijst veranderen
8. Publieke lijsten De gedeelde lijsten zijn lijsten dat u kunt maken om activiteit dat je graag hebt er in te storten. Deze lijsten behoren tot uw account, maar zijn zichtbaar door iedereen onder de activiteiten die in de lijst zijn.
Het is handig zulke lijsten te maken als je je favoriete activiteiten (in tegenstelling met de privé lijste) met anderen wilt delen (leden of niet).

Als een andere gebruiker uw selectie graag heeft (bijvoorbeeld: “kinderrestoranten in Parijs” of “Plaatsen voor verjaardagen”) kan hij uw lijst aan zijn favoriete lijsten toevoegen (“ik ben er dol op”). Zo zal hij op eender welk moment je lijst terugvinden. Natuurlijk zal je selectie met de tijd veranderen als je activiteiten toevoegt of verwijdert.

Zodat je lijsten “zichtbaar” worden door anderen moeten ze door het grootste aantal leden gevolgd zijn. Want hoe meer leden dol op je lijsten zijn, hoe interessanter we ze vinden, en we ze in de activiteiten naar voren zullen brengen.
De 5 populairste lijsten komen op de homepage voor.

Tips:
. het is altijd mogelijk om een favoriet van een gedeelde lijst te verwijderen
. het is ook altijd mogelijk om een lijst en zijn inhoud te verwijderen
. het is niet mogelijk een gedeelde lijst in een privé lijst te veranderen
. het is niet mogelijk om te controleren wie fan van je lijst is, maar je zult zien hoeveel mensen je lijst volgen.
9. Lijsten waar ik dol op ben De lijsten waar je dol op bent zijn gedeelde lijsten, gemaakt door andere leden, waarvan je de inhoud graag hebt. Het is dus mogelijk lijsten van ouders te volgen die dezelfde smaken als jij hebben.

Tips:
. het is altijd mogelijk van een lijst weg te gaan omdat het je niet meer interesseert
. natuurlijk kan je zo’n lijst niet beheren want het behoord niet to je account
. door “dol” op een lijst te worden geef je steun aan deze lijst om naar voor gebracht te worden. Hoe meer fans er zijn hoe meer we ze naar voren brengen in de fiches van de activiteiten.
. Niemand, uitgezonderd jezelf, kan je uit een lijst sturen. Maar als de eignenaar zijn lijst zou verweideren, zou je automatisch uitgeschreven worden, zoals alle fans van deze lijst. . Als je zo’n lijst wilt maken moet je een gedeelde lijst maken (shared list).